(2007-07-20)

Äntligen, äntligen är veckan slut och helgen börjar närsomhelst. Om några timmar flyger jag ner till Göteborg och gästar min underbara vän Malin som jag inte sett på alltför länge. Vi ska dricka öl, skriva manifest(ja som i Glappet) och dissekera teorier om den stora kärleken. Får se om det finns tid att klämma in lite andra träffar i helgen också. Just nu känner jag mig bara utmattad och tanken om att springa runt och stressa hela helgen för att ha tid att träffa alla känns rentav motbjudande. Nej sånt får nog hinnas med på den längre visiten om några veckor istället.

Då både Åsa och Anna övergett mig för fjärran land känns det onekeligen skönt att komma iväg och spendera helgen med en annan viktig vän. Jag hämtade nycklarna till min och Åsas lägenhet igår men vet inte om jag längtar att flytta in så mycket innan hon kommer. Förutom att det är VÅR lya så har ju hon de flesta möblerna, visst skulle jag kunna leva spartanskt och bruka vardagsrummet som ataljé tills hon kommer upp men utan Åsa kommer det verkligen att kännas tomt. Åandrasidan måste det ju målas lite innan möblerna anländer så det kanske är lika bra att jag är där en liten stund före. Måste bara klura ut vad jag ska måla på vardagsrumsväggen...

Anna har varit på Rhodos i snart en hel vecka och det känns som hon varit borta i tre. Fast det är klart. veckan innan hon åkte var jag borta så vi har ju varit isär ett tag iaf. Det känns plötsligt väldigt skumt och man får lite abstinens när personen man annars pratar med varje dag och hänger med minst lika ofta bara inte är där. Missförstå mig rätt, jag önskar Anna en härlig semester med allt vad det innebär men jag saknar hennes sällskap =(


144765-120
BloggRegistret.se

Noterat

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback