Luciaskit

Damn. Idag mår man som man förtjänar. Stod och köade utanför Ace i säkert en timme. mina stackars tår var fullkomligt stelfrusna när vi äntligen kom in. För att få upp värmen igen kom jag på den brillianta idén - TEQUILA! great. Jo varm blev jag, och asfull, för jag var ju tvungen att skölja bort smaken med en massa öl. Det hjälpte ju kanske heller inte att ölen kostade 29kr före klockan tolv...

Men roligt var det, vad jag minns av det iaf. Simon hittade sig en Tova så vi tappade bort varandra ganska fort men jag roade mig tydligen ganska fritt på egen hand. Stod och trackade ngn stackars DJ i vanlig ordning, försökte prata danska med en tysk och sen hade jag lite långa samtal med några andra personer jag knappt minns. starkt jobbat. Jag har ingen aning om när jag kom hem men taxikvittot säger halv tre. Great. Behöver jag ens nämna hur jag mådde imorse? Jag ser iaf ut som en halvmöglig golvmopp idag. Men hey, jag tror faktiskt det var värt det =)

Ikväll ska jag baka tårta till min käre vän Gabriel som fyllt år nyligen. Ska bli skönt med en lugn kväll efter gårdagens dimma. Annars har jag inget mer att anmärka på idag. Jag har ingen aning om hur världen ser ut. Jag lever i min lilla glasbubbla i väntan på att baksmällan ska avlägsna sig.
144765-120
BloggRegistret.se

Noterat

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback