Tillbaka?

Sådär. nu är jag tillbaka. efter en evighet och ett halvt liv av upplevelser. Nja så häftigt har väl kanske inte hösten varit men nog har det hänt ett och annat. Jag har varit KASS på att uppdatera bloggen, då jag spenderat den mesta av min onlinetid på facebook. Då jag befarar att denna community börjar ta över mitt liv en liten bit i taget har jag bestämt mig att ta upp bloggandet. För att det inte ska se så tomt ut så har jag klistrat in lite facebook-notes från i somras. Känns bara så himla fel med en tom blogg.

Nåja, sen Arvikafestivalen har jag varit på Way Out West(som var helt fantastiskt), fyllt gammal, flyttat ihop med min kära vän Åsa, skaffat kärlek i italien(jo sen har jag varit där ett par gånger också), varit alldeles för full alltför många gånger, funnit nya vänner och gjort slut med gamla, fått reda på att mitt livs kärlek(som det aldrig blev ngt av med) har gått och förlovat sig på en kvart med en yngre tjej. Är det okej att känna sig gammal? Kan inte låta bli att reagera även om jag inte borde. Jag har ju gått vidare. Jag har till och med börjat läsa italienska =)

Idag är det Lucia och det brukar ju innebära fest för oss som är för gamla för att lussa. Och fest blir det, ikväll blir det Ace och allt vad det innebär. Känner att jag kan behöva lite öl så jag glömmer bort hur jävla mörkt och kallt är. Shit jag vill skriva om allt som har hänt bara den senaste månaden men jag orkar verkligen inte. Helst vill jag nog bara låsa in mig och dra täcket över huvudet men mest behöver jag nog bara komma ut och se lite nya människor, dricka lite öl och glömma bort att jävla drama.

Dagens Soundtrack: Kristian Anttila - Ingenting
http://youtube.com/watch?v=YZZlhg6HZjw


144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: David

Jo, WayOutWest var helt fantastisk!

2008-01-07 @ 22:04:17

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback