"Aj aj aj aj!"

Så låter det varje gång jag rör mig idag. Jag har en brutal träningsvärk efter helgens pass. Det kanske indikerar att jag bör ta tag i min hälsa pronto? Jag måste ju säga att jag blivit lite motiverad att börja leva lite sundare nu i alla fall. Helgen spenderades nämligen på Hotel Tylösand SPA. Ett försök till nervarvning jag verkligen behövde då situationen hemma är allt annat än optimal.

Det är nämligen skilsmässa på gång och imorgon ska jag åka hem och göra upp bodelningen med min tidigare bästa vän Åsa. Något slog snett, ordentligt, och efter ett otäckt bråk har vi kommit överens om att det är bäst att hon flyttar. Det är tråkigt men bäst så. Känner mig förstås rätt låg, det hade inte gjort ont med denna som plåster på såren...

image271
Betseyville Printed Overbody Bag
SEK1057 hos ASOS

Noterat
Postat av: Sabrina Tonårshäxan

Eller hur. Lite dyr bara :)
Skulle också vilja besöka SPA.
Skulle vara hur skönt som helst!
Lycka till med skilsmässan :)

Postat av: Jenna

Javisst är det så. Slår vad om att det är svårt för de äldre att bara se hur världen förändras.

2008-04-14 @ 19:54:27
URL: http://jebricaes.blogg.se
Postat av: Ida

svar: Andreas är min lillebror ;)

Jo snön har börjat smälta bort nu, men tydligen ska det komma ännu mer snö innan det hela är över! Blir så less..

Ja eller hur! Och så säger de att i baren säljer de inte alkohol till folk som verkar påverkade, men HALLÅ hur många är INTE påverkade inne på en nattklubb?!
Och jag tycker bara att om man sköter sig och inte kräks överallt så ska man få bli hur full man vill ;)

Åh, spa låter härligt! Och du är nog inte ensam om att ha träningsvärk, jag lär knappt kunna röra mig imorrn.. Man kanske ska se till att träna lite oftare än två ggr i månaden...? ;)

2008-04-14 @ 20:22:48
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Erika !

Ja, eller hur. :) Ja, men precis, det är roligt med förändringar, så kör på en testbild du med ;) Så vet man ungefär iaf :D

2008-04-14 @ 21:24:19
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Joel

härligt med spat!!! stavas det spat? spaet?

jaja

och haha, den kötypen känner man fan igen.. brukar kasta rutnna äpplen på ungarna, bara för att liksom ;D

2008-04-14 @ 23:34:10
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback