Day by day, we fade away

Idag är det näst-sista dagen på jobbet och jag är ordentligt trött. Kanske för att jag aldrig lär mig gå och lägga mig före kl 01 på vardagar, kanske för att min kollega varit sjuk hela veckan så jag inte fått någon lunchrast, alls. Det känns nästan overkligt att det är fredag imorgon, som att jag sovit mig igenom hela veckan och att det var söndag nyss? Vad gjorde jag egentligen? Hmm....

Måndag - Lägenhetsvisningar med Andreas, vi såg ett par trevliga objekt i Sundbyberg och hela kvällen var lovely förutom att jag skar mig på papper och fick något djupt jävla hack i ena fingret och sedan fick skaka hand med mäklarna med blodiga händer. charmigt?

Tisdag - Trött trött trött. Åkte en sväng in till stan efter jobbet innan jag åkte ut till mamma och syskon i Märsta. Jag bloggade bilderna från Göteborg om jag inte minns helt fel och så var det väl något på TV också... Värdelös dag.

Onsdag - Åkte hem till Per i Täby efter jobbet där det blev mat och så försökte vi mixa låten som vi spelade in för ett par veckor sedan. Sången lät skit eftersom min hals var kass så jag ska lägga ny sen vid tillfälle. Simon S. från skolan kom förbi också, härligt. Har inte sett honom sen Pers 25årsfest i December och innan dess var det väl något år sen. Vi drack te och snackade skit, som vi brukade på skolan. Våra fikakvällar är nog det enda jag saknar från Geijer.

Vi pratade bland annat om originella sätt att ta livet av sig (?) t ex så dör man om man dricker tio liter vatten. Eller om man äter en dl salt. Om man nu skulle få för sig det. Saffran i höga doser är tydligen också dödligt, men jag tycker inte ens om lussebullar...

Torsdag - Jag sitter här, en kvart innan arbetsdagens slut och försöker förbereda mig mentalt på vad som komma skall. Om en timme har jag en vax-tid. Varför utsätter jag mig för detta? Det gör så jävlajävla ont. Men å andra sidan, så är det så stört skönt efteråt :)

Imorgon blir det avskedsfika, så ikväll blir det att baka baka baka...

144765-120
BloggRegistret.se.

Noterat
Postat av: Jessi

svar: Åh så skorna blev bra igen? Härligt!

Stackare som måste sitta inne sånna här dagar.. Hoppas du snart får komma ut i solen iallafall :)

Postat av: cat

ha en fin torsdagskväll:)

2008-04-24 @ 18:38:42
URL: http://gallon.blogg.se
Postat av: Jessi

svar: Tack, det känns lite bättre nu :)

Lycka till med bakningen :)

2008-04-24 @ 20:59:36
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Linda

haha, jag får typ tvångstankar av att läsa det här.

(Det kan väl inte vara hälsosamt?)

Men, det är NÄSTAN så att jag måste dricka tio liter vatten ikväll. Jag tror ju mer på att man bara blir riktigt jäkla kissnödig?

Vad händer i helgen?

Och läste att du är hemligt (mao olyckligt) förälskad?!..
Mys? Nåt på G? Du måste ju prata med vederbörande NYKTER ju!

P&K

2008-04-25 @ 15:00:37
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8959

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback