Ge mig på käften eller spring ändå mitt hjärta ditt förblir.

Efter ett helgs uppehåll pga plattformsbyte på blogg.se är jag tillbaka i bloggträsket. Lite abstinens har jag haft, dock inte så farligt som vissa andra.

Igår blev det vår. Jag har gått runt med vårjackan hela helgen men igår var det på rriktigt. Det var sju grader när jag åkte hemifrån till jobbet. Nästan så man glömt hur det känns att gå ut och känna solen mot ansiktet utan att behöva frysa på kuppen. Lovely. Sen blev det promenad med sambo genom vårkvällen. Vi gick igenom lördagsnattens äventyr och försökte pussla ihop luckorna. Det känns som att det kommer bli bra nu. På riktigt. Vi har hittat en ny fantastisk lägenhet med utsikt över vattnet. Lite för bra för att vara sant. Det kommer bli en underbar sommar.
144765-120
BloggRegistret.se

Noterat

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback