Jag går inte isär när jag går med dig

Och så var det måndag igen. Åkte till Per igår. Min fina vän, han slutar aldrig att fascinera mig. Per är en sån där som ställer sig och gör köttbullar från scratch en söndagkväll när man är lite hungrig. Min Per är fin på alla sätt. Tyvärr ses vi alltför sällan, vilket egentligen är rätt konstigt. Det kanske var logiskt när han bodde i Östersund men nu bor han på andra sidan stan.

Det bästa med så goda vänner är dock att man alltid vet var man har dem. Det spelar ingen roll om man ses varje dag eller var fjärde månad. Saker är alltid lika bra och det finns ingen som hyser agg för att man är dålig att höra av sig. Det är kärlek.

Per är som av en annan värld. När man blir trött och besviken på det manliga släktet så kan jag förundras över Per. Han är ju bäst av alla. Han är gammal och vis i en ung kropp, han ser ut som en vacker skogsalv. Han är genomsnäll och oförstörd av storstadens bittra ytlighet och skyggslappar. Per är min hjälte och bäste vän.

Igår började vi spela in "Just Friends" som jag skrev med Gustav för några veckor sen.
Ska förmodligen dit i veckan och lägga på lite mer sång. Jag tror det kommer bli bra. Lägger upp den i bloggen sen så ni får höra :)

image266

144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: My

Ja, visst är det kärlek med äkta vänner. Jag håller med dig på det :)

Postat av: joel

om jag koncentrerar mig riktigt hårt på tanken så tror jag att jag kan åka tilbaka i tiden och bli en skitunge ;D

jag ska ge det ett försök ;D

2008-04-07 @ 10:44:38
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

fucking shit... det funka inte... men jag kanske blir en ko om jag tänker riktigt hårt... har hört att det ska vara lättare att transormera sig till...

pröva själv, men tänk på att du måste föreställa dig fyra magar, inte en ;D

2008-04-07 @ 11:28:38
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback