Juvelen

Jag har egentligen inte så många planer för maj förutom att jag tänker infinna mig på debaser medis den 9e och mysa när Juvelen intar scenen. Den efterlängtade debutskivan släpptes igår och även om jag inte hört den än så är jag säker på att den innehåller en hel del guldkorn.
image289
Jag fick upp ögonen för denna vackra och självfallet väldigt begåvade karl när han spelade sin hit "Hanna" på P3 Guld-galan förra året. Ståendes på ett ben med gitarren på höften stal han mitt hjärta, och mina klackar. Hans framträdande på Arvikafestivalen var ju heller inte fy skam. Tyvärr hade han inte så mycket material då så spelningen blev rätt kort, men det gjorde inget. Jag var trollbunden.


Ska försöka hinna plocka upp skivan på väg hem.

Juvelen - Hanna [Live P3 Guld 2007]

144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: Elly

hur får du en bild under menyn? jag får damp på kodmallarna och det blir aldrig som jag vill :( plz help me

Postat av: Ida

Haha ja du, inte skulle det blivit fina ungar med Heath Ledger inte... Nej har inte sett Candy..? Är han med där? Enda filmen jag sett med honom är Tio orsaker att hata dig ;)

Jaså? Tråkigt att det blivit så att ni måste flytta isär..! Men sånt händer ju, inte alltid lätt att komma överens.

Jo men jag brukar kunna tycka det är skönt att vara ute och gå eller springa, och inte ha nån musik eller mobiltelefon med mig, utan bara vara ute och rensa skallen helt enkelt. Men som sagt blir det rätt tråkigt efter ett tag ändå. Därför jag föredrar att springa istället för att gå om jag är själv, så gör jag ju rundan på mindre tid ;)

2008-04-17 @ 19:10:44
URL: http://daaarlingen.blogg.se

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback