ONT. DET GÖR ONT!

Ibland önskar jag att jag var man. I alla fall ett par dagar i månaden. Jag tror ni förstår vilka dagar jag pratar om, nämligen de första två dagarna på lingonveckan. Jag borde söka upp en läkare och be om något receptbelagt knark så jag skulle fixa de här dagarna men eftersom jag är ninja på att skjuta upp saker så får jag trycka i mig 1g Panodil Zapp och 1g Ipren för att kunna fungera som en normal människa.

Imorse fanns det bara 500mg Ipren kvar när jag vaknade kl 06 med en värk som kan liknas med att någon kört in en gaffeltruck i livmodern på mig, ungefär ett hundra gånger... Jag svalde tabletten och lade mig och sov igen med ett naivt hopp att det skulle hjälpa för att jag skulle kunna ta mig ur sängen en timme senare och ta mig till jobbet och eventuellt finkamma receptionen på deras lager smärtstillande.

Men Nej. Förstås. Hela förmiddagen låg jag och kved i fosterställning och kunde inte förmå att röra mig. Det är först nu, när jag mörbultad kravlat mig upp ur sängen som jag har ork att göra något alls. There is no God, no God...

image290image291
GIMMIE GIMMIE...

Jag borde byta ut Ipren snarast då jag säkert med mina höga doseringar är infertil vid det här laget. I alla fall om man får tro Aftonbladet.

144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: Elly

haha okej, tack för hjälpen sweet, ska ge mig an på dessa kodhelveten! :D haha


What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback