Så jävla lättroad...Shuffle Mode / Press play / No Cheating!

1. hur mår du idag? - Jigsaw Falling Into Place
2. kommer du komma långt i livet? - God Only Knows
3. hur ser dina vänner dig? - Post Blue
4. kommer du gifta dig? - Please, Please, Please, Let Me Get What I Want
5. vad är ditt livs themesong? - Wait For You
6. vad e ditt livshistoria? - Flod Utan Banker
7. hur är skolan för dig? - Vegas
8. hur kan du komma framåt i livet? - Där Stigarna Tar Slut
9. hur kommer imorgon vara? - Cigarette Smoke
10. vad är det bästa med dina vänner? - Follow The Cops Back Home
11. vad finns i lager för nästa vecka? - Everybody But Me
12. vilken sång beskriver dig bäst? - Girlfriend in a Coma
13. hur är det med ditt liv? - Fake Tales Of San Fransisco
14. vilken låt ska spelas på din begravning? - You Don't Understand Me
15. hur ser världen på dig? - Shadowplay
16. kommer du att ha ett lyckligt liv? - No Ones Gonna Love You
17. vad tycker dina vänner om dig? - Everything Will Be Allright
18. har du en djup och mörk hemlighet? - Leave Before The Lights Come On
19. brukar folk i hemlighet fantisera om dig? - All These Things That I've Done
20. hur kan jag göra mig själv glad? - Elefanter
21. kommer jag nånsin ha barn? - Paris
22. vilken låt beskriver den du är attraherad av? - Comforting Sounds
23. vad skulle du vilja säga till nästa generation? - Wild World
25. hur kommer jag att bli igenkänd? - Killer On The Road
26. vad är min danssång? - You Are Loved(Don't Give Up)
27. vad är några tips till mig? - Here For The World
28. vad kommer jag göra senare idag? - Albino Apparel
29. vad kommer hända på mitt lov? - With Every Heartbeat
30. vad beskriver min musiksmak? - Vi två, 17 år
31. vad beskriver mina texter? - Her Voice Is Beyond Her Years
32. hur kommer folk minnas mig efter min död? - How Will I Know
33. vad kommer mina sista ord att vara? - Weed Party
34. vad beskriver mitt utseende? - Long Before Rock 'n' Roll
35. vad kommer hända i mitt liv? - Colours


SLUTSATS - Fan vilken deprimerande playlist jag har...

Denna lista har stulit lite fräckt
härifrån.

Noterat
Postat av: Dellan

min lista var lite längre dock:P
hhehe ;)

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

bra tidsfördiv :)

2008-04-16 @ 17:48:19
URL: http://tumadre.blogg.se
Postat av: Dellan

jag har faktiskt en till lista hemma, är nu i skolan dock :P

2008-04-17 @ 14:10:34
URL: http://hivesare.blogg.se/

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback