Skatteåterbäring?

Den här morgonen har verkligen börjat illa. Först hittar jag mitt deklarations kuvert i hallen och sliter glatt upp det i hopp om att få några extra slantar i sommar. Ehm. No luck.

Nej det visar sig som så att jag ska BETALA div tusenlappar.
För att någon inte skött sitt pappers arbete ordentligt.
Jävlapissskithelvete.

Sen är väl den där våren som vi var så glada över ett minne blott.
Himlen är än en gång grå och det är inte mer än fem grader ute.
Så det blev vinter jackan igen. Great.

Ett missat telefonsamtal inatt från mr Wrong var heller ingen stämningshöjare.
Vilken del av att jag inte vill ha något att göra med honom förstår han inte?
Irriterar mig något så gruvligt att jag sitter och stirrar på mobilen och faktiskt undrar vad han ville.
Jag ska inte ringa upp... Ska inte... Nån jävla måtta får det vara.
Han är faktiskt nästan gift och har två hundar. Låt mig vara =(
144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: Anna

Nämen fy, vilken dag! Sambon måste också återbetala, och jag har inte ens fått några papper :/
Hoppas du får en skön kväll trots allt!


What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback