USB Graviditetstest.

Jag upphör aldrig att förundras över alla olika prylar som finns tillgängliga att stoppa in i din USB.
Detta måste dock ta priset: Jag hittade ett inlägg på
slipperybrick.com om ett graviditetstest(!).
Jo precis så. Man kissar på pinnen som vanligt och sen kopplar man in den i datorn.
Helt plötsligt får man inte bara att veta om man är på smällen eller inte utan även
en massa andra fakta som ditt urin har att berätta...Allvarligt?

image274
Jag tycker det är jättekul :D
144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: H

Haha! Datorn ba´: "Du e på smällen! Vilken äcklig typ som gjorde dig gravid! Dessutom drack du fem gin&tonic igår, SKÄRPNING!"

Postat av: Linda

Hahaha..
vilken tur att det var ett aprilskämt! :P

Hur mås det?

2008-04-18 @ 10:15:49
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8959
Postat av: Linda

Undrar om mina kommentarer kommer fram ibland...

Aprilskämt hur som helst :)

Hur är allt med dig?

2008-04-18 @ 10:17:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8959

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback