Utan möbler och solsken...

Jag vinkat av ett trevligt par från värmdö med vårat köksbord. Jag är ute i familjehemmet i märsta och eftersom familjen nu ska flytta till uppsala om ett par månader har mamma börjat sälja av möbler på blocket. Nu finns det inte längre något matsalsbord, köksbord, skänk eller vitrinskåp på mellanvåningen... Känns som att det blir en del TV-middagar framöver.

Igår hade vi en mindre grillfest med tio personer. Vi var lite överambitiösa när det kom till maten så när hälften var uppätet så var alla redan övermätta. Jag borde tagit någon bild eller två men jag sprang mest runt och skulle fixa en massa saker hela tiden. Sen hade ju rödvinet en viss effekt också... Men det var väldigt trevligt. Tur att vi gjorde det igår. För idag har vi som sagt...inget bord.

Om några timmar ska jag plocka upp Per från jobbet så ska vi hem till honom och spela in lite musik. Känns som helgen överlag har varit rätt fin. Sådär lagom lugn och trevlig. Följade två helger nu kommer ju utspela sig i Halmstad och i Göteborg så det blir ju ett tag igen innan det blir häng med märstapojkarna.

Var tog solen vägen?
144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: laijna

Svar: varit på stan :D och jag ska snart å rida :D

Postat av: joel

hehehe.. ääh, du vet ungarna nu för tiden... grymt bortskämda ;D

2008-04-06 @ 13:50:53
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Jenna

Det är lite ambitiöst, måste få tänka på lite andra saker när man har det tufft i skolan. :)

2008-04-06 @ 15:54:16
URL: http://jebricaes.blogg.se
Postat av: Anna

Så trevligt! Och ja visst är det så att de spontana sakerna oftast blir som roligast. Blev grymt sugen på grill nu.. mm, en stor flintastek och en öl till det :P

Filmen handlade om ben Affleck som blev nerslagen, fick en flipp och blev bestulen på sin dagbok.. något åt det hållet.. ingen hit som sagt!

2008-04-06 @ 18:23:02
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Natta

haha jaha ;P om du har vägarna förbi så titta gärna in ;D

2008-04-06 @ 20:57:22
URL: http://naaatha.blogg.se

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback