You can never have too many friends or too many pairs of shoes...

En av mina största intressen på jobbet när jag har tid över är att internetshoppa. Det är kul att surfa igenom de stora postorderjättarna och fynda, för ibland har de riktigt fina saker för rimliga priser där mitt bland allt tanttjaffs.
Här följer ett utplock från
Ellos/Josefssons som generöst nog även har 50% rabatt på dyraste varan t o m 15/4-08.




1. Björn Borg pumps fr. SEK549 (Så snygga att man nästan bara vill ställa dem på en hylla och tita på dem...)
2. Ballerina björn borg fr. SEK399 (Stilrena och snygga. Finns även i gult och vitt)
3. Pumps fr. SEK279 (Jag kan inte få nog av den här blå. Nästan som DinSko-skorna fast billigare)
4. Lackballerina fr. SEK199 (älskar den gröna färgen)
5. Pumps fr. SEK99 (Dessa är stört snygga och finns i flera färger. 99kr? GRATIS =)
6. Duffy Stövel fr. SEK399
7. Bullboxer skinnstövel fr. SEK749
8. Gummistövel fr. SEK279 (Något till festivalsommaren? Finns i fler härliga färger.)

144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: maria

Många snygga skor där !


What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback