Monday doesn't suck today

Jaha, och hur lyfter man en jobbmåndag i mellandagarna då? Jo med en inbjudan till Guldbaggen 2009's efterfest. Ja det här suger ju inte. Nu är ju frågan om jag ska orka köpa en ny klänning eller om jag skall återanvända nyårsklänningen. Eller får man ha en cocktailklänning på ett gala-event?
Hoppas ju också jag kan få ledigt dagen efter så jag slipper ramla in på jobbet tre timmar efter festen är slut ;)



Nyårsklänningen
(
den är kortare än den ser ut och i satin)

sen det där med eskort blir ju en intressant fråga också...

144765-120
BloggRegistret.se.

Noterat
Postat av: Alex

Hej Babe!

Shit vilken panik jag har över min nyårsklänning! Det visade sig att det var sluuuut i hela fucking stockholm. Bra att det har löst sig för dig :)



Ps. Hata inte min blogg den är under ombyggnad.

Postat av: C.

Men honey <3

Din länk funkar inte :(

2008-12-30 @ 11:54:09
URL: http://christie.blogg.se/
Postat av: Sue

Guldbaggen inte illa!!!!

2009-01-04 @ 16:51:54
URL: http://rockgirl-sue.blogspot.com

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback