Och så... ÄNTLIGEN... trillade poletten på plats...

Tanken är att bloggen skall bli aktiv igen, det är väl mitt stora projekt just nu. Att få arslet ur vagnen och börja skriva lite varje dag. Det har nämligen ÄNTLIGEN gått upp för mig vad jag vill göra med mitt liv;

Jag ska bli manusförfattare och regissör.

Efter att ha avslutat en filmmanuskurs för någon månad sen fick jag mersmak och sökte till Stockholms Filmskola och för en dryg vecka sedan ringde de och meddelade mig att jag blivit antagen. Jag ska gå en försättningskurs i filmmanus i början av januari och därefter blir det tre terminer på filmskolan. Efter det blir det förmodligen utlandsstudier.

Att inte veta vad man vill göra kan vara fruktansvärt frustrerande. I flera år har jag sprungit runt och provat på olika saker och mest känt mig förvirrad och vilsen. Men nu känns det som att ett tungt ok lyfts från mina axlar. Bättre sent än aldrig? :)

144765-120
BloggRegistret.se.

Noterat
Postat av: W

Gud så skönt, förstår din lättnad. Jag är i din ålder och vet fortf inte vad jag vill göra, det är lite av en börda. Vill oxå komma på vad jag ska göra när jag blir "stor". Man blir ju inte direkt yngre och tiden springer iväg.

2008-12-10 @ 21:29:02
Postat av: S F. H

Gud så bra, då kanske det börjar visas lite bra porr i framtiden!

2008-12-17 @ 16:55:07
Postat av: MissÖ

Gud va kul, är gla för din skull!! Äntligen vet vad du vill vi vet ju att de blir jäkligt bra då, om man vill de man gör alltså..

2008-12-19 @ 12:09:04

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback