"Vi beklagar detta och hoppas att du inte blir alltför besviken."

Fan. Fick ett mail nyss där det förklarades att filmmanus fördjupningskursen jag sökt är inställd pga för få anmälda...skit. Hade verkligen sett fram emot den. Nåja, jag har ju fått några kilo böcker som jag behöver beta igenom innan skolan börjar helst iaf så här blir det ingen rast eller ro under julen. Men det ska bli fint det med.

Jag ska ju hålla julafton hemma hos mig iår så det blir till att springa runt som en idiot och fixa nu idag och imorgon innan familjen kommer. Jag har ju inte ens köpt en taklampa i köket än...
Köket kommer visserligen inte hinna bli het färdigt än eftersom jag inte hinner få hem väggdekoren jag ska beställa men tanken är att det ski bli ngt sånt här när det väl blir klart:


Jag är fortfarande inte helt hundra på taklampan men eftersom skiten bara kortar en femhundring kan man ju safea med den och köpa en ny om jag så hittar ngt bättre såsmåningom...

Om det finns någon som läser detta som har något brilliant förslag får ni gärna kommentera. Kommentarer som bara handlar om att jag ska gå in och titta på eran blogg och läsa era inlägg utan att ni läser mina undanbedes.
Pau Rektejt


144765-120
BloggRegistret.se.

Noterat
Postat av: Ricard

God jul och gått nytt år. :)


What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback