ACE <3 STASH

Igår blev det ännu en minnesvärd(?) utgång. Sådär halvplanerat delade jag och Simon en cava och drog in till Kolingsborg. Vi han väl komma in och dansa och dricka en öl innan vi i vanlig ordning tappade bort varandra. Jag trillade in bakom scenen och fastnade där större delen av kvällen. Jag vet inte. ngt hände iaf och jag blev jättefull och sa nog en massa dumma saker. tror jag. känns som att jag råkade tappa bort mitt cool ngnstans på vägen och vet inte alls om jag kan stå för diverse kommentarer jag kan ha slängt ur mig. det fina är att jag minns faktiskt inte så mkt. har bara en känsla av att mitt game var jävligt off. men jag tror jag hade riktigt trevligt iaf =)

Hittade simon vid stängning igen och på något sätt tog vi oss till mcdonalds och sedan hem. vill minnas att vi hade picnic på golvet i mitt rum innan vi däckade. Behöver nog inte gå in på hur trasiga vi var imorse...

image47
what yo lickin at?

Ikväll blir det Emil Jensen på debaser slussen. Förutsatt att Andreas inte är lika bakis som jag :(
144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: Linda

partypingla där!

Postat av: Josiee

Utlottning av snygga Steve Madden pumps i bloggen om du är sugen:)

2008-02-29 @ 10:05:30
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback