Alla hjärtans sup?

Jag föraktar Alla Hjärtans Dag. Den påhittade überhypade högtiden som vi står inför om en veckas tid. Alla mina relationer har en förmåga att lägga sig runtom just detta datum och mina bestående Alla Hjärtans Dag-minnen brukar utspela sig traskandes ensam genom snöslasket i min ensamhet betraktandes alla nyförälskade äckliga människor med ett bottenlöst hat. Denna gång har jag bestämt mig för att låtsas som att dagen inte finns. Jag tänker fullständigt ignorera alla larviga hjärtformade gåvor i butikerna och skyltarna som läser "ingen ros i år heller? - LOOSER!"...

Nej så står det inte, men det skulle lika gärna kunna göra det. Jag hatar Alla Hjärtans Dag.

Men nu är den räddad! Iaf festhelgen därinärheten. För jag har hittat en löjligt snygg liten sak som lyfter upp stämningen i krogkön och vinterkylan på vägen till festen. Med denna lilla fickplunta vill jag "fira". Halleluja.

image24

Denna skönhet kostar $43 hos
RedEnvelope.com

144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: Anna

Cool! :)
Vart kan man köpa den?

2008-02-06 @ 11:55:36
Postat av: Christie

Oj, ursäkta den sena updateringen.

http://www.redenvelope.com

Säljer den. Jag hoppas ju förstås att någon har haft vett att importera den till Sverige så man slipper oroa sig för frakt och dylikt =/

Postat av: Linda

*skrattar*

Jag förflyttar mig helt enkelt till varmare breddgrader. Blir så mycket bättre så :)

2008-02-06 @ 16:10:51
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8959

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback