Äntligen hemma?

Det känns inte bra längre. Stämningen hemma har blivit väldigt tryckt de senaste veckorna och de som jag tidigare kunde kalla mina bästa vänner känner jag knappt igen. Sambon slänger ur sig elaka kommentarer utan att tänka på det men eftersom jag är relativt skör efter ett mörkt januari kan jag inte låta bli att ta åt mig. Allting blev så himla fel. Var tog min bästa vän vägen när jag behövde henne som mest? Jag kanske inte ringde. Men å andra sidan ringde jag inte någon. Jag orkade inte. Emotionellt retarderad känner jag mig efter allt. Jag vill helst ignorera att kärleken har dött i vårt hem. Det kanske är en fas, en period. Men jag har en känsla av att det aldrig kommer bli som förr.

Jag har städat mitt rum. rensat upp min misär. Så nu kanske jag står ut att bo där igen. Eftersom jag måste bo där nu. Jag har ju flyttat hem till Bromma igen, hem till kylan. Och om det fortsätter såhär lär jag spendera rätt mycket tid i mitt rum.

Ikväll blir det konsert. Jimmy Eat World. Är så sjukt taggad =)



144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: Anonym

Hoppas de går fort till juni då så slipper du kylan

2008-02-05 @ 19:25:32

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback