Because I said so, that's why.

Jag har aldrig varit mycket för armband. Men mina smala handleder känns det mest obehagligt men jag är helt klart redo att ge smycket ett nytt försök. Designern som fått mig på andra tankar heter självfallet Jessica Kagan Cushman.

Hennes unika designarmband med kaxiga citat och stilren design har tagi marknaden med sån storm att t om modejätten CHANEL har gjort en kopia i sin egen kollektion. Då självklart med citat från Coco Chanel. Orginalen ska vara gjorda i mammutbetar men jag är mer förjust i de här kitchiga plastversionerna som jag hittade på Ravinstyle.com för $74:



De bästa citaten finns dock i de klassiska färgerna:

1. New shoes cure the blues.
2. Out of my mind; back in five minutes.
3. Truly fabulous people never get dressed before lunchtime.

4. We'll always have Paris...
5. Lord, what fools these mortals be.
6.You are SO off my buddy list.

7.You can agree with me or you can be wrong.

Bilderna är tagna från designerns hemsida

144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: Linda

Heeelt underbara armband!!!


What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback