Finally friday.

Snyggt Christie. Jag lyckades med konststycket att ställa in väckarklockan fel. MED EN TIMME! Det värsta var att jag satte den i relativt nyktert tillstånd också. Eller jag var iaf bakfull så det kan ju nog förklara saken...

Andreas har dåligt inflytande på mig. Jag behövde verkligen inte den där sista ölen igår. Allt var väldigt trevligt men jag hade nog inte mått så dåligt av att dricka varannan vatten. Jag kom hem vid tolv och vände upp och ner på hela lägenheten när jag packade väskan. Mamma ska till Dubai så jag ska flytta ut till Märsta i en vecka och se till att mina syskon äter ordentligt och kommer iväg till skolan. Sen ska vi sälja huset också så jag ska ta hand om visningen på söndag när hon är borta. Skönt att jag packat för en hel armé och ändå glömt hälften. som vanligt =(

Emil Jensen var lovely, som alltid. Lite trist dock att han körde samma material som i somras men han hade iaf ett par nya punchlines och så blev det lite mer musik än vanligt. som någon slags bonus så sprang vi in i Oskar, som jag inte sett sen i somras och verkligen inte kände igen utan lugg. Han har flyttat ner till Malmö så det tog ett tag av lite stalker-stirrande innan det gick upp för mig att det faktiskt var han. Andreas och jag stannade lite längre och kollade på The Fine Arts Showcase's spelning också efter många lovord från Oskar. Självklart hade han rätt. Det var riktigt schysst. Basisten var också en karaktär utöver det vanliga i hans overall och battlande med sångaren om sista ordet i form av engelska punchlines.

Ikväll blir det film är tanken. och sova tidigt. helst. jag är fan helt mör idag.
144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: Blondinbello

Ja, men vilket straff kunde vara rimligt då?

Postat av: mirre

HAHA! fyfan så jävla rätt.. man vet lixom inte! svårt beslut där hahha :p

2008-02-29 @ 12:26:36
URL: http://miir.blogg.se

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback