I LOVE SHOES, BAGS AND BOYS

Jag blir löjligt glad av att surfa runt på Fredflare.com där finns allt jag kunnat drömma om. Jag skulle kunna shoppa mig ruinerad på denna site trots de väldigt överkomliga priserna. Kolla bara in dessa(!):




I heart shoes, bags & boys tee $24
Inga konstigheter.

Roller skates! $70
Jag har alltid velat ha sånna här! Varför finns det inga rullskridskodiscon här? =(

I'm saving up for some therapy bank. $9
Haha. denna är för söt. lägg märke till tändstickan och det oskyldiga leendet ;)

80's splatter sunglasses $9
Jag vill ha de rosa i helgen =( De skulle vara perfekta till mina neonrosa lackpumps...

Neon love doorknockers $10
Eller dessa...fan...

Petit four lip balm set $18
världens sötaste läppglans?
144765-120
BloggRegistret.se

Noterat

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback