Mår som man förtjänar?

Jepp. så är det. igår var det konsert och innan den blev det tapas med kanske ett par för många öl. Det känns iaf så i hela kroppen idag. Jag och John hade stört kul och humornivån sjönk kraftigt i takt med alkoholintaget. Jag råkade förolämpa en trummis och sen hittade vi på en ny bandlek. Den vanliga, klassiska bil-leken går ju ut på att någon säger ett bandnamn och så ska man svara med ett bandnamn som börjar på sista bokstaven i föregående band. shit vad komplicerat det låter, jag borde aldrig få förklara saker....

Hursomhelst gick mig och Johns lek ut på att hitta bandtröjor, något vi sysselsatte oss med i väntan på att bandet skulle börja spela. Jag är inte riktigt säker på vem som vann eftersom vi hittade på nya regler om vartannat men jag tror att det var jag =) En kille såg förskräckt ut när jag pekade på hans tröja och hojtade "HA! Jag fick en till!". När vi sedan förklarade att vi letade bandtröjor så lugnade han ner sig och log lite generat. Stackars pojk.

Förbandet var dock i stort behov av en stylist och ett namnbyte men annars lät de helt okej. Christian påpekade att han trodde att de lät bättre på skiva och jag är säker på att han har rätt. Sparkadia var lite för små för scenen...

Men Jimmy Eat World ägde den, scenen krympte genast när de gick på och stämningen var på topp. Jag vet inte vad de hade haft för förväntningar av sin första stockholmsspelning men de såg lika förtjusta ut som publiken. Jag har haft abstinens efter en bra livespelning såhär i vintermörkret men JEW mättade min hunger. Lovely.

Jag vill lägga upp en bild men jag har tyvärr ingen för min sambo har slarvat bort min kamera =(
144765-120
BloggRegistret.se

Noterat

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback