Nytt år

Då var det dags igen, en ny start, nya löften att bryta, nya besvikelser och antiklimax. Negativ? nej, jag är väl bara realist. Det är inte så farligt som det låter men jag tror att jag slutat tro på kärleken. Igen. Jag är singel. Igen. Men det är inte så farligt, kanske är lika bra. Behöver vara själv efter allt kaos.

Nyråsafton var över förväntningarna. Var nära på att låsa in mig hemma och strunta i allt först men det hela blev jättefint till slut. God mat, trevligt sällskap, sång, musik ochen god stämning genom hela kvällen. Ett minus var dock att mina vinterskor blev fullkomligt genomblöta och nu luktar död katt och disktrasa. De ligger på det varma golvet i badrummet i hopp om att de ska bli användbara igen. vet inte om jag kan slänga in dem i tvättmaskin med fuskpälsen. nja nåt för jag göra iaf. det går ju knappt att gå in i badrummet utan att få kväljningar =(

Är sjukt pepp på vår och sommar. Kan inte påstå att jag är särskilt intresserad av att behålla den här blaskiga låtsasvintern särskilt länge till. Nej jag ser fram emot, sommarnätter, festival, sol, bad, slippa vinterjackan... och sisådär ett hundra saker till jag inte kan sätta ord på just nu.


Ett nyårslöfte har jag. Körkort innan sommaren =)
image9
och här är en bild på drömbilen...
144765-120
BloggRegistret.se

Noterat

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback