Skitfacebook

I-landsproblem i all ära men det är vansinnigt enerverande när man sätter sig ner och svarar på ett långt mail och när man äntligen ska slänga iväg det så får man något jävla felmeddelande om något serverfel eller liknande. Ojoj, sorry sorry, du får nog skriva om allting från början igen för att just nu fick vi fel på något som vi inte kunde varna dig om innan du började skriva. JävlaskitFacebook.

Jag vet inte vad det är med den communityn men jag har mer eller mindre lagt ner alla andra kommunikationsvägar vänner emellan. Vem behöver msn när man kan facebooka? Telefonen finns förstås fortfarande med i bilden men pinsamt nog så kollar jag nog min facebook oftare än mobilen. Man blir så jävla less på att slöfacebooka att man utvecklar någon slags hatkärlek gentemot sidan.

ALLA har facebook. och allas liv är uppsmetade på sidan. Min sambo skulle testa reaktionen och hur hookade hennes vänner är på facebook så hon ändrade sin relationsstatus från singel till förlovad. herrejevlar vad mailen strömmade in. gratulationer regnade in från gamla klasskompisar som inte haft en vettig konversation med på år och dar. Om det står så på facebook, jamen då är det ju sant ;)

För att inte tala om alla dessa värdelösa applikationer. Visst finns det några som kan vara rätt kul men allvarligt. En gång när jag var på semester så loggade jag inte in på en hel vecka. När jag väl loggade in hade jag femtio applikationsspam från div sk vänner. FEMTIO! gud hatar mig...

Sitter på jobbet med svullna ögon och om 4 timmar får jag bege mig hemåt. Ikväll blir det rödvin med en god vän. Och mat. Men mest rödvin för mig tror jag, och cigaretter. Det ska bli fint.



Den här låten har gått varm i hörlurarna de senaste dagarna...

144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: Tu madre

Finns nog en anledning till att jag INTE har skaffat facebook. just den att man blir så hooked up och det är nån slags vuxen-lunar.. eller att det är en fjorts sida för vuxna :P

Postat av: Nilla

Jag går mot strömmen vill inte ha facebook.,Håller med tidigare kommentator...jobbigt när alla vill pracka på det ...

2008-01-11 @ 14:15:51
URL: http://fnilla.blogg.se

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback