Vårjacka

morgonen inleddes med Anttilalycka i hörlurarna och ett ofrånkomligt leende på läpparna. Det är svårt att inte le åt Anttila; hans genialiska texter och medryckande toner går rakt in i hjärtat. Det är vår. Har jag bestämt. Idag har jag på mig min nya vårjacka för första gången som jag till min stora förtjusning hittat till ett helt klart överkomligt pris på H&M. Det lär bli ett par till vårjackor iår men denna var en fin början. A-linjeformen passar mig utmärkt. känns som att alla toppar/jackor/klänningar jag köper numera kommer i den modellen...

image13

Ikväll blir det middag och film i märsta med mina darlings. En liten torsdagstradition vi infört, även om den bara är några veckor gammal så känns den självklar på något sätt.

Igår frångick jag alla mina principer och skapade ett nytt helgon-konto. Jag hade avslutat mitt förra och tänkt att jag skulle nöja mig med facebook men i en kväljande våg av arbetsbrist och tristess efter lunch igår blev jag ett helgon igen. Tyvärr verkar jag dock vara den enda som hittat tillbaka dit av mina vänner. Känns som att alla avslutat sina konton, och om inte så är de så inaktiva som möjligt =(

144765-120
BloggRegistret.se

Noterat

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback