Förlåt?...!!!



Folk lägger alldeles för mycket vikt i ordet förlåt. Jag fick lära mig tidigt att det är fullkomligt meningslöst, "Förlåt" gör mig arg, det är något som man säger för att motparten inte ska vara upprörd. Inte nödvändigtvis för att man ångrar att man betett sig illa.
Jag talar förstås av erfarenhet. Igen.

Ponera att en pojke beter sig som en skit; Ljuger och säger att du är speciell, ligger med dig och sedan sakta men säkert drar sig undan, med ursäkt efter lam ursäkt. Ja ni vet vad jag menar, det var så killarna gjorde, när man var SEXTON! Jag har haft "turen" att återuppleva undomens ångestberikade dagar med just en sån här karl. Som vi på min tid kallade "player". Jag kräks, så jävla arg och äcklad är jag av detta. För det var klart att det inte räckte med att avsluta det på ett lamt sett. Nej sen får jag ett anonymt brev från någon jävla ungdomsmottagning - grattis du har kanske fått klamydia. Vaddå trodde han inte att jag skulle fatta att det var han.

När jag sedan ber honom fara och flyga säger han "Förlåt".

Vaddå förlåt? Raderar det könssjukdomen du bjussa på?
Blir det okej att jag kände mig som sexton och ortens hora för att jag legat med en kille som jag inte var ihop med? Du kan stoppa upp ditt jävla förlåt! Jag fick inte din jävla smitta förövrigt men det gör det fan inte okej iallafall!

Du kan ha så jävla kul och smutsa ner din kuk i tonårsflickor som står längst fram och dregglar när du spelar din gitarr och sjunger din svenska prettopop!

Ja okej. jag är lite arg...fck dig.
Jag förtjänar bättre!

144765-120
BloggRegistret.se.

Noterat
Postat av: Tobias

svar: precis vad jag menar ;D

Postat av: Karin

haha älskar sånna bilder, coola

2008-06-13 @ 08:38:50
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

nja, jo, den var bra, men vet inte om den var värd en femma.. jag har svårt att säga vad jag egentligen tyckte om filmen, konstigt

2008-06-13 @ 08:39:33
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: U.

bra bra sagt. hoppas att du slipper sådan idioter i framtiden.

2008-06-13 @ 18:43:44
URL: http://nettelblad.blogg.se/
Postat av: Mikaela

å! jag tror att jag är lite kär i din blogg. såhär skulle jag vilja skriva om mycket om det inte var så att mina släktningar och andra personer jag inte vill vara bitter inför läste.



hoppas att hans snopp faller av!

Postat av: Christian

Heh, liknande scenario har jag också varit med om.

2008-10-28 @ 07:22:10
URL: http://www.odelmalm.com/blog

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback