So many things to do, so little time...

Sådärja, nu har jag tagit igen en hel veckas saknad sömn. Ungefär. Tog ett par glas på Grappa efter jobbet igår med några kolleger och när jag kom hem dog jag på sängen och sov till två då Simon och hans flicka kom på besök. Vid fyra ramlade min kära sambo Sara in och berättade om sin kväll och sen gick vi alla och la oss. Mamma ringde och väckte mig nu och även om jag känner mig mörbultad och sjukt nyvaken så är jag ändå rätt utvilad, vilket förstås är bra för jag har ungefär en miljon saker jag måste göra...

Min nya lägenhet har blivit uttrymd vilket betyder att jag kan flytta in på stört! Fast ändå inte.
Jag måste:
  • Städa nya lägenheten (den är inte flyttstädad)
  • Måla den nya lägenheten (vardagsrummet ska bli vitt och hallen ska bli svart...)
  • Flyttpacka här hemma. (ångest, jag har fan föör mkt saker...)
  • Sortera bort typ hälften jag äger och göra mig av med det.(Jag har så sjukt mycket prylar)
  • Flytta över i den nya lägenheten
  • Flyttstäda den gamla(wohoow! 90kvm täckt av byggdamm...)
  • Hämta ett nytt matbord jag köpt på blocket
  • Hämta en lovely stor antik spegel jag köpt till hallen någonstans på lidingö

Detta kanske inte låter så mkt. Men att få det gjort nu i helgen och flytta det sista på onsdag kväll nästa vecka blir jävligt tight. tråktråktråk. MEN! Det ska bli så jävla underbart att flytta!! Det ser ut som skit här hemma nu. Kanske lägger upp lite bilder på misären sen.

Nu ska jag sparka samtliga nattgäster+sambo ur deras sängar så ska vi äta brunch! =)


144765-120
BloggRegistret.se.

Noterat
Postat av: Sambo

Tack för frukost och vanilla coke + det abrupta Anttilla uppvaknandet.... Sommaren är vår och du är lovely!



Peace



xxx

2008-06-14 @ 14:53:26

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback