Dalaromantik i köket - men till vilket pris?

Jag är helt uppe i hur jag ska inreda min nya lägenhet och tänkt eftersom dalarna gör mig lite varm i hjärtat tillägna köket åt lite hederlig svensk kultur. Kurbitsen har ju blivit vansinnigt trendig igen och jag hade tänkt införskaffa mig "Crocodile Kurbits Kiss" av Hanna Werning och sätta upp på en vit köksvägg.

Det som förbryllar mig lite bara är prisskillnaden på väggdekoren. Hos 
Bluebox kostar den SEK 1365 och hos VALLERY(i Spanien!) kostar den, inkl. frakt till Sverige, SEK850.

Ska jag satsa på Spanien och riskera allt vad det innebär med internationell posthantering? Eller ska jag pynta den extra femhundringen? Det är alldeles för tidigt på måndagmorgonen för att jag ska kunna ta ett beslut. Hjälp?

144765-120
BloggRegistret.se.

Noterat
Postat av: Karin

COOLT

Postat av: Linda

Snajsigt! Go Spain.

2008-06-18 @ 17:49:46
URL: http://songbirdie.blogg.se/

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback