and there was no spring

Det har börjat snöa igen. Det känns lite som att jag gett upp hoppet på vår. När man ligger utslagen på soffan med söndersvullen hals och tittar ut på slasket känns allt lite sådär. I helgen hyrde vi ett sommarhus som vi sov i lördag-söndag. Det såg visserligen ut att vara vår i Nykøbing SJ men när jag vaknade på söndagmorgonen i ett svinkallt rum med trasig hals var det som om någon att mördat mina sommardrömmar. 
Nåja, jag har ju iaf lite fina bilder från danmarkstrippen :)

     
    
 
144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: Anna

Åh så mysigt, och vår..vad avlägset det känns här!

Tsunamin påverkade nog de flesta. Jag är sådan som inte kan hålla mig från nyheterna också, även om jag blir ledsen och/eller rädd.

Jag pluggar till socionom! Läser du?


What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback