Dagens Tistel...

...går till servitrisen som serverade oss på Murasaki på Götgatan 41. Även då jag och Anna var de enda gästerna i restaurangen så blev vi förbisedda gång på gång. Du tyckte att jag kunde behålla mina engångspinnar som redan hade en massa teriyakisås på sig från förrätten till huvudrätten trots att jag demonstrativt lagt dem om tallriken som förrätten kom serverad på. hur tänkte du?
Och hur i helvete kan det ta fyrtiominuter att servera lite californiarullar?
Var ni tvungna att fånga och ha ihjäl laxen också?

usch.


144765-314

144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: emelie

Godnatt:)

Postat av: Anonym

Ja verkligen! =)

2008-03-06 @ 00:21:26
URL: http://malinita.blogg.se
Postat av: Anna

Ja! Kass! Hon får en hel taggbuske av mig sådeså!

2008-03-09 @ 20:12:44

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback