Det var vinter när jag vaknade men nu är det vår

Sådärja, nu är jag tillbaka på kontoret efter att legat dödsförkyld och nerbäddad hela veckan. Öronen funkar äntligen igen vilket känns som en enorm lättnad, trots att halsen och näsan fortfarande trilskas. Jag hoppas förstås naivt på att jag ska kunna sjunga i helgen när Gustav kommer. Vi får nog se hur det blir med det...

Imorse var jag hos tandläkaren. har som jag nämnt i tidigare inlägg dodgat ett par besök då det svidit att helt plötsligt behöva börja betala för tandvården. Nu har jag dock svalt stoltheten och accepterat att vuxen blir man iaf oavsätt hur mycket man vägrar. Jag hade tre och ett halvt hål. Helvete. Det är nästan en weekend i Paris det...



Bild1: "The Kiss by the Hôtel de Ville", taget i Paris år 1950 av Robert Doisneau.
Bild2: Bild tagen på Time Square på V-J Day, 1945 av Alfred Eisenstaedt.

vad jag inte skulle ge för att bli kysst på det där sättet...

144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: Petra

Gå gärna in och läs om lite olika kysstekniker.. :)


What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback