godmorgon

Idag är jag lite bitter och besviken på en god vän(A). Jag sov med en kompis nyligen som råkar vara en av mina bästa vänners(B) bästis. Lät det rörigt? Vänta bara... Personen jag sov med har en flickvän(C). Naturligtvis hände det inget emellan oss. Min vän(A) fick reda på att jag och (B) hade sovit sked. Låt mig förtydliga, inget hände. Så kastar sig (A) på telefonen och skickar mig anklagande sms där han tycker att jag ska sluta "vara på (B)". Lite underförstått så stod det: "Din slampa, sluta pilla på min kompis jag är bästis med hans flickvän(C)!". Jag känner mig allvarligt talat lite stött. Jag sa som det var "Inget hände, jag vet att ni är kompisar, sluta anklaga mig för saker du inte vet ngt om!". Nu funderar jag på att ge (A) kalla axeln ett tag. Jag hatar drama och jag var såå nöjd att jag hållit mig undan det ett tag. Men nu är väl den semestern över =(

Förutom denna insignifikanta händelse är allt väl. Ikväll åker jag till köpenhamn och träffar familjen över helgen. Farmor fyller 75år och det blir stor fest hos faster på lördag. Ska bli fint att se alla igen. Blir ju tyvärr alltför sällan. Sen är det alltid fint att prata lite danska också, inte för att jag inte pratar danska på jobbet varje dag mendet blir ju ett lite annat tugg med släkten än vad det blir med kunderna :)

image151
Det ska bli fint att träffa lillasyster Michelle också =)

144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: Maddiie

Åh vilken fin bild! Älskar fräkarna :)

Postat av: Elisabet

Härlig bild. Ha en jättebra dag!

2008-03-17 @ 10:49:36
URL: http://stenvreten.blogg.se
Postat av: Anna

Lika som bär :)

2008-03-18 @ 18:23:29

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback