I always pick the guys with no mirrors.

Sådär. nu är jag på jobbet igen. Vaknade imorse med ett sms från Åsa: "Är du ok klockan är mycke å du är inte hemma och ja blir lite orolig puss". Toppen tänkte jag, alltid lika fint att vakna borta när man ska till jobbet några timmar senare.

Kvällen var överlag trevlig. Någon slags blandning mellan pest och lycka. Det började med att vi stod i kö in till Kolingsborg i en timme. Sen stod vi i kö till garderoben i en halvtimme, bara för att de skulle kunna säga att den var full när vi kom fram... Vid det laget var jag nykter och inte riktigt i det bästa moodet. Det tog ungefär tre minuter innan jag tappade bort Chris och twinsen. Men som tur var hittade jag en kompis som hjälpte mig stasha min jacka.

Efter det började allt gå vägen ett tag, jag hittade mitt sällskap och vi dansade ett tag, jag drog mig dock undan ganska fort eftersom jag mest slängdes runt som ngn slags jävla boll mellan knuffandes främmande människor. Det var nästan så man blev lite sjösjuk...

På toan hittade jag Simons lillasyster Sarah som var haft den goda smaken att låta ACE ♥ STASH-festen bli hennes första utgång. Vi fnittrade glatt och sedan slöt jag upp med pojkarna igen. I typ en kvart. Sen tappade vi bort varandra igen. Jag slöt upp med min kompis som började bli väl berusad av den fria baren i båset men gjorde ett tappert försök att lura mig att han var nykter. Medan han sen ägnade sig åt att ramla över diverse högtalare stod jag och konverserade med lite trevliga människor. Bland annat ngn kille från London som gav mig en drink som var rena döden. Jag fick sms från Chris att de tänkte åka hem och jag kollade kommunikationerna som förstås var obefintliga. Jävla SL.

Jag lyckades övertala min fulla vän att det var dags att gå så jag kunde få crasha på hans soffa. En plan som vändes lite uppochner när vi kom hem dit. Min stackars vän var nämligen fullare än jag anade och jag spenderade halva natten att ta hand om honom när han låg med toaringen runt öronen. Så det hela slutade med att jag vackert fick kravla upp i hans loftsäng medan han däckade på soffan.

Lånade ngn t-shirt att sova i som jag nu sitter och har på mig för att dölja gårdagens partylinne. Det står ngt på den men jag är för trött för att läsa uppochner och min kompis enda spegel var en sån där på toaletten som sitter för högt upp för att man ska kunna se mkt mer än sitt ansikte. Fick precis ett samtal från honom och jag lider lite med honom då han mår piss och är påväg till jobbet nu och ska börja dagen med ett möte med chefen. Lycka till honey =(
144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: Erika !

Ja, precis ;)

Ja,här lyser solen fast det är ändå skitkallt både inne och ute :/ Hos dig då? :)

Postat av: Sarah

hahaha, tack själv! Den blonda killen? jaha! Gustav? Han hann försvinna innan vi la in en stöt, men vi hälsade lite fort. Vi lära nog se honom där framöver (förhoppningsvis! ;)). vem var det vi såg dra med dig in i garderoben då? Puss

2008-03-27 @ 12:41:56
URL: http://lostdetective.blogg.se

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback