I'm coming up only to hold you under...

Sitter på kontoret och gäspar lite i smyg, det är två timmar och fyrtio minuter till jag kan gå härifrån. Då ska jag stressa förbi Kista centrum och plocka upp ngt att ha på mig ikväll. Det står en tekniker bakom mig och berättar om att han ska resa till solen imorgon och hur det är 30 grader varmt och allt det där. Jag vill helst kasta ngt i huvudet på honom...



Ikväll blir det ACE ♥ STASH. Egentligen har jag avsvurit mig mittiveckan utgångar men jag kan verkligen inte låta bli... Jag måste ut, träffa lite folk. Dansa bort alla onda tankar. Jag är lite bitter. Min sambos lillebror och deras gemensamma kompis M ramlade in vid tretiden inatt och började härja. M skrek och sjöng och var fortfarande jävligt full när jag klev ur sängen vid sjutiden. Som tur är hade jag bara vaknat till litegrann, svurit lite och somnat om. Min kära sambo Åsa däremot hade gått bärsärkagång. Skrikit att hon hatade M och dragit ifrån lägenheten hem till sin flört för att hon inte kunde somna om. Hela denna episoden sov jag igenom. Väl vore väl det. Annars hade jag förmodligen avrättat M. Jag sov ju bara tre timmar natten innan. Jag kan ju lova att om det händer igen. Att jag blir väckt av att ngn fyllehärjar på en vardagsnatt innan jag ska jobba. Då kommer huvuden att rulla....
144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: Åsa

hahahhahah OMG ja vart sjukt arg de blev en uppercut på mattias ja blev så jävla frustrerad plus att han brevid mig blev ju livrädd hahhaha,, Näää alltså ja å min lilla sängkamrat;) snussa vidare, vi drog aldrig fast ja hade verkligen lust,Jag slog nästan sönder stackars M,, skylla sig själv väck inte den björn som sover,, herre vilket kaos.. M va verkligen ute å snurra hatt.. Ja händer de igen kommer huvuden rulla so watch out and be carefull

2008-03-26 @ 23:23:00

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback