Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Så heter en av låtarna på Håkan Hellströms nya skiva som släpps idag. Längtan är över, nu är dagen här och jag ska springa hem från jobbet och kasta mig över skivan som kommer ramla in genom brevinkastet någon gång idag. För mig betyder Håkan sommar. Sommar och hopp. Den nya skivan är som det första vårtecknet och jag vill helst inte ha för höga förväntningar(då man oftast blir besviken då) men det är svårt att låta bli. "För sent för Edelweiss" är för mig som den första varma dagen efter en outhärdig vinter...


144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: Tobias

svar: haha jo han har nog gjort det ;)

Postat av: Erika !

Det låter spännande att få hålla på med sånt :)

2008-03-26 @ 11:20:54
URL: http://www.eckis.blogg.se

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback