just another manic tuesday?

Jag försöker hela tiden övertala mig själv om att det är tisdag men kroppen är inställd på måndag. Jag är jättetrött. Kan bero på att jag sov tre timmar inatt, inte för att jag hade ngt speciellt för mig utan bara för att jag låg och vred och vände mig halva natten.

Jag försöker pussla ihop söndagsnatten. Hela kvällen är mest som ett pussel med en massa saknade bitar. Tiga var snygg, det minns jag. Jag var jättepepp till en början, sen dog det litegrann och jag fick snefylla. igen. Sen stod vi på Max i en timme och försökte köpa mat. Så var det ngn taxi med i bilden också. Sen är det totalt svart. När jag skulle gå och köpa middag igår vid niotiden på ica gick det upp för mig att mitt leg är borta. Jag tror taxichaffisen tog det. var är världen påväg? =(

Idag ska jag säga upp mig. Har fått ett nytt jobberbjudande. Jag är verkligen asnervig... 
144765-120
BloggRegistret.se

Noterat

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback