Måndag morgon, och mitt huvud känns så tungt...

Ute är det grått och blött, man skulle nästan kunna tro att det är höst igen.
Personligen tycker jag helgerna är alltför korta. Man hinner ju precis komma
tillrätta och njuta lite av den så är den plötsligt slut. Bara för att späda på
måndagsångesten lite så slänger jag in en bild från filmen Office Space...

Enjoy! :D


144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: Marina

Haha, nej, men det hade gjort ont att komma tillbaks arbetslös :)

Postat av: Malin

åh vad underbart =) äre bra där?

2008-03-10 @ 10:42:45
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Linda

Jo då min var också helt ok, men hade nog hellre spenderat den med att skriva låtar. Lät otroligt skoj!

Vi var och badade på fyrishov i lördags så jag fick väl också känna mig lite ung hehehe :)

Annars har vi inte gjort så mycket, spelat lite Wii så jag har träningsvärk. Ehum.. vältränad?=)

Jag yrkar på att det är muskler som man inte använder så ofta :p

2008-03-10 @ 10:43:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8959

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback