manic monday

Men jaa. kul att jag glömde att det var möte ikväll och att jag inte alls kommer sluta jobbet halv fem som jag räknat med. Nej, ikväll blir det närmare sju... Visserligen fick jag en notis om detta för några veckor sen men det är ju klart att jag förträngde det. dumdum. Sen tycker jag att det är orättvist att alla Office Space-tröjor på 80stees.com är i karlmodeller. typiskt. Däremot hittade jag en annan t-shirt jag kan tänka mig ;)



älskar Sixteen Candles

144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: Anna

Nästan iaf :) Är från Lund och är man skåning som är det Köpenhamn som är "huvudstaden".. särskilt på våren är där så grymt härligt ju!

Ska göra utmaningen lite senare, nu är det dags för hundpromenad i snön.. kram!

Postat av: Elisabet

Söt!

2008-03-18 @ 14:57:11
URL: http://stenvreten.blogg.se

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback