Patrick Swayze har cancer

Världen är fan inte rättvis. Jag stod i ICA-kön och slängde ett öga på en av kvällstidningarna. Plötsligt skönk mitt hjärta. Jag har alltid haft en grej för Patrick Swayze, iaf när jag sett hans tidiga filmer. Jag har en SÅN crush på hans godhjärtade badboy-roll som Johnny Castle i Dirty Dancing och jag kan verkligen aldrig tröttna på den filmen. Ghost är visserligen inte i närheten av samma kaliber som Dirty Dancing men han är fortfarande helt lovely.

Nu har han då vid 55 års ålder blivit diagnoserad med bukspottskörtelcancer.
Det är enligt
Fox News mindre än fem procents chans att man överlever
de första fem åren efter diagnosen. Fruktansvärt.

Här finns även en artikel i Aftonbladet


image62


Mina tankar går ut till hans nära och kära och jag hoppas
förstås att han inte kommer att lämna oss i första taget.


Simon, om du Någonsin dissar Dirty Dancing igen så måste jag tyvärr döda dig.

144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: Simon

Men SLUTA! För det första så ÄR Dirty Dancing inte bra någonstans enligt min åsikt. Ledsen!!! För det andra så tycker jag det är rätt löjligt att bry sig om någon(som man inte alls känner)s död.

Postat av: Simon

jag omformulerar mig istället; någon som inte har tillfört någonting till sitt egna liv (och då menar jag inte en bra chicflick som dirty dancing.

2008-03-07 @ 08:05:29
URL: http://helloloveyousux.blogg.se/

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback