Roskilde

Något annat jag ser stört mkt fram emot är förstås Roskilde. Jag har velat se Radiohead sen jag var femton. Egentligen är Roskilde den enda planen denna sommar som absolut måste genomföras. Resten är bara bonus ;)
Till min stora förtjusning kommer även Band of Horses till leran i sommar. Deras spelning på Debaser Medis förra veckan var förstås totalt slutsåld och jag är lite halvlack på
Christoffer som var där. "#%&!! =(

Klara artister hittils till Roskilde:
AT THE GATES (S)
BAND OF HORSES (US)
BATTLES (US)
THE CAMPBELL BROTHERS (US)
THE CHEMICAL BROTHERS (UK)

CHOIR OF YOUNG BELIEVERS (DK)
CLUTCH (US)
DENGUE FEVER (US/CMB)
EFTERKLANG (DK)
ENTER SHIKARI (UK)
EXTRA GOLDEN (US/KEN)
HOLY FUCK (CAN)
ISAM B (DK)
JOB FOR A COWBOY (US)
JUDAS PRIEST (UK)
LA SHICA (E)
L.O.C. (DK)
MY BLOODY VALENTINE (IRL/UK)
THE NOTWIST (DE)
PILGRIMZ (DK)
RADIOHEAD (UK)
SHANTEL & BUCOVINA CLUB ORKESTAR (DE)
SHAPE OF BROAD MINDS (US)
SLAYER (US)
THE STREETS (UK)
TEITUR (FO)

TUMI AND THE VOLUME (ZA)
YEASAYER (US)
NEIL YOUNG (CAN)



Ser dock inte fram emot leran...
144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: Elisabet

Åh vad kul med Roskilde! Ha en bra dag!

Postat av: annie

Svar: Hahah, japp det var skönt ;)

2008-03-11 @ 12:25:20
URL: http://awernerman.blogg.se
Postat av: Anna

Det var om tre personer, en man som var förlamad, en tjej med amputerade ben och en jättelång kille. Eller kanske framförallt om hur dom lyckats vända det till något positivt..så det var inspirerande :)

2008-03-11 @ 12:41:04
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback