Semi-pepp

Idag hade vi visning av huset. Känns lite skumt faktiskt, när det springer runt en massa främmande barn och skriker: "DET HÄR RUMMET SKA JAG HA!"...Lillasyster såg nästan gråtfärdig ut när hon tittade på mig och sa: "men det är ju mitt rum...". Jag antar att det är dags nu. Underligt att det först går upp för mig nu hur fäst jag egentligen är vid det här stället. Det finns en hel del mörka minnen här men det här finns också större delen av min barndom. Vattenkrig på gatan med grannbarnen... det var nästan femton år sen sist...shit vad gammal jag blivit.

Det är meningen att vi ska ut idag. Jag är väl sådär halvpeppad. har legat framför tv'n sen tidig eftermiddag och zappat igenom drömkåken, cinderella story, det våras för hitler, gossip och lite annat...Men vfn. kan ju inte slänga bort en utgångslördag på detta? Simon är påväg hit och jag borde VERKLIGEN hoppa in i duschen nu. ska bara se slutet på cinderella story och svära lite bittert över att det aldrig slutar lyckligt i verkligheten.


älskar denna låten...
144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: Linda

MEN!
Upp med hakan honey, var det någon som sa? ;)

Solen..eehh.. skiner ju?

*det sägs att ovan molnen...*

Postat av: sedir

band of horses är obehagligt bra. jag såg dom för två somrar sedan. det var mycket fint.

var du en av dom två som satt där när vi satte oss? förlåt om vi fick er att inte vilja sitta kvar. haha.

2008-03-03 @ 20:21:35
URL: http://www.sedir.se

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback