The Tracey Fragments


Den här vill jag se. Ellen page är grym. Älskade henne i Hard Candy.
15-year-old Tracey Berkowitz is naked under a shower curtain at the back of a bus,
looking for her little brother Sonny, who thinks he's a dog.

144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: Linnéa

Hard Candy är så jäkla bra!
Framför allt älskar jag caféscenen i början. När man sett klart filmen är det givande att spola tillbaks och se caféscenen/första mötet igen. Varje blick, gest och ord får plötsligt en ny mening och komplexitet.

Briljant film!

2008-03-14 @ 13:07:13
Postat av: Sandra

åh tack :) naj, på bilden har jag lockat det.. däremot har jag en lock-permanent som sitter i.. då blir det riktigt fina lockar :)

Postat av: Thornell

Om du gillar ellen pages så ska du se filmen "juno" Kanon bra !

2008-03-19 @ 23:27:52

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback