Ute faller snö...

Jag ligger hemma med en så svullen hals att jag knappt kan svälja. Vad hos läkaren igår men det var inte halsfluss så ingen penicillin fick man. skit. Nej det är minsann bara att vänta ut det. Rätt smittsamt är det tydligen också då jag lyckades smitta ner min combo Kristoffer igår också. sry =/

Hursomhelst är det snöstorm ute och jag har legat framför tv'n hela förmiddagen eftersom jag inte kunnat somna om för att halsfan har gjort så ont. Glamours manusförtattares kreativitet upphör då aldrig att förvåna mig. Ponera att du gift dig med din dotters ex. Hade du då förlåtit honom om han gjort henne på smällen samtidigt som du slätade av ditt ex? Jag är mållös...

   
nästan så man blir sjukare av att titta ut genom fönstret :(

144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: Erika !

Ja, var har våren tagit vägen :( Riktigt deppigt att se all slask :/

Krya på dej (:

Postat av: Sara

buhu för sånt väder

2008-03-19 @ 15:43:08
URL: http://littlenova.blogg.se
Postat av: Zandrea

tröök med snö :(

2008-03-19 @ 17:21:56
URL: http://Zandrea.blogg.se
Postat av: Anna

Haha, jag gillar snö jag :)

Kan tänka mig att det är skönt med lite studieupphåll, motivationen blir förmodligen större när man sen återvänder. Jag har faktiskt ingen susning om vad det kommer bli, får se vart jag får jobb ;) Nämen, barn och ungdomar är det jag är mest intresserad av att jobba med.

2008-03-19 @ 18:39:18
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback