UTMANAD!

Jag blev imorse utmanad av Miss Lyckad och eftersom jag alltid nappar på en sån är jag självklart game :)

I den grekiska bloggsfären pågår just nu en lek.
Det är ett spel som jag gärna vill spridda i den svenska bloggsfären.

Spelets regler lyder följande:
1.Ta boken som är närmast dig.
2.Gå till sidan 123 (saknas denna sida ta boken som är nästnärmast dig)
3.Räkna fem meningar (en mening = från punkt till punkt)
4.Skriv i din blogg följande tre meningar, alltså den sjätte den sjunde och den åttonde mening (på sidan 123)
5. Ange även Källan!

Min Bok är; Jens Lapidus - "Snabba Cash"!
(ja det var den som låg närmast...)

1. Hans syster var försvunnen och det måste gå att få reda på mer.
2. För fyra år sen hade en polisman berättat oddsen för JW's familj.
3. "Normalt är det tyvärr så att om vi inte hittar en försvunnen person inom en vecka är personen död"


Tack
Miss Lyckad för Utmaningen!

Jag utmanar härmed:
missOberg, Anna, Malin, CR, SaraMascara, Fian, Liind, Linda och självklart även Lady OND ;)


Klara, Färdiga, GÅ!
144765-120
BloggRegistret.se

Noterat
Postat av: malin

haha tack för utmaningen =) tar tag i den så fort jag komemr hem! =)

Postat av: Linda

Haha - aight! Ska firra vid tillfälle såklart!

2008-03-17 @ 13:59:54
URL: http://songbirdie.blogg.se

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback