Vilse

Gustav är här och vi har skrivit tre låtar på ett dygn. Känns rätt starkt jobbat men riktigt schysst. Ska försöka spela in någon av dem och slänga upp den här. Igår spelade vi en på PeaceQuest's 25års-fest och fick riktigt bra respons. Det var nog första gången jag sjöng ngt jag skrivit själv inför främmande människor. jag har sån vansinnig scenskräck men det gick fint och vi fick en massa beröm :)

Men vilken jävla resa. Gustav får numera ALDRIG vara ansvarig för att läsa färdbeskrivningar. Vi åkte alltså fel, tre gånger. Till slut fick några i föreningen hämta upp oss vid en busshållsplats någonstans i Täby. då hade jag nästan slutat prata med Gustav. Vi hade knatat runt i skogen, tagit sju bussar, och gått vilse på en camping. Allt för att Gustav inte är kapabel att läsa en färdbeskrivning ordentligt =/

Men allt gick väl till slut. Vi hittade rätt.
Fick mat och spelade musik :)
144765-120
BloggRegistret.se

Noterat

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback