Back in the game...

Helamittlivharjagväntatpålivet - och nu är det här.
Ingen ska få mig att välja bort vad som är bäst för mig.
Jag har en underbarfinastlovely lägenhet som jag ska flytta in i
om en månad och ett nytt jobb som jag verkligen trivs på.
En ny roomie som är bäst.

Got the job and the apartement...dont really need the boy...

Faktiskt. Det känns underbart och jag är så
stört jävla taggad på en underbar singelsommar!

image349 image350
spegel spegel

144765-120
BloggRegistret.se.

Noterat
Postat av: Suzie Waax

Gillar din blogg! Men du borde uppdatera oftare!

Postat av: Miss Lyckad

Aye!

Låter super. Ta hand om dig! Du är viktigast av allt. Jag tror du skule gilla mitt inlägg från.... jag tror det var förra veckan... "Meningen med Livet" Läs det! Vet att Du är speciell!

Jag längtar efter att få höra vad du tycker om boken. Asa najs, och jag är såååååå glad över att vara på din "lista" =).

Kram på re

/ Miss Lyckad -En bok till dom som bryr sig! -

2008-05-22 @ 09:41:41
URL: http://miss-lyckad.blogspot.com/
Postat av: Linda

Låter underbart sweetie!!!

2008-05-22 @ 17:38:11
URL: http://songbirdie.blogg.se

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback