Det gör inte ont så länge du är med mig.

Tänkte bara jag skulle ta tillfället i akt och säga hur mkt jag älskar min underbara lillasyster Vanessa hon är BÄST. Det suger lite att de ska flytta så långt bort. Men vfn. Uppsala är trevligt och såå lång tid tar det inte att åka dit. typ.

Jag önskar bara hon visste hur bra hon var och att hon inte hade universums sämsta självförtroende, som hon verkligen inte behöver ha för hon är fullkomligt lysande. Vacker, med en utstrålnings som få, störtskön och jätterolig. Hon är helt enkelt lovely.

Love you lil'sis <3

image355
vi ser typ mongo ut på den här bilden men fckit.

144765-120
BloggRegistret.se.

Noterat
Postat av: sister

och självklart skulle du välja den snyggaste bilden ;)


What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback