Fred och kärlek

Det blir inget Roskilde eller Arvika. Jag har lagt om festivalveckan till veckan innan.
JAG ska nämligen till Peace&Love som onekeligen har sommarens BÄSTA line-up.
Den är nästan lite för bra för att vara sann! Se själva:

Adam Tensta
Afasi & Filthy
Alice in Videoland
Amanda Jenssen
Andi Almqvist
André Wickström & Björn Gustavsson
Anna Järvinen
Billie the Vision and the Dancers
Britta Persson
Caesars
Cansei De Ser Sexy [BRA]
Christian Kjellvander
Clutch [US]
Crystal Castles (CAN)
Dark Funeral
Dark Tranquillity
De Lyckliga Kompisarna
Devotchka [US]
Difuntos Correa [CL]
Eldkvarn
Ellis Hooks [US]
Entombed
Film on Four
Hanoi Rocks [FIN]
Hardcore Superstar
Hoffmaestro & Chraa
Humanzi [IRL]
Hurriganes [FIN]
Håkan Hellström
Hästpojken

In Flames
Jason Mraz [US]
Jill Johnson
Jim White [US]
Jive
Johnossi
Jondo (DE)
Kaizers Orchestra [NO]
Kapten Röd & Majorerna
Ken
Kent
Kristian Antilla
Kultiration
Lasse Lindh
Lillasyster
Little Marbles
Looptroop Rockers
M A Numminen [FIN]
Mando Diao
Manu Chao [FR/ES]

Markus Krunegård
Melissa Horn
Mikael Wiehe & Ebba Forsberg
Millencolin
Mimikry
Miss Li
Mustasch
Nationalteatern
Neverstore
Next Generation
Nicole Atkins [US]
Opeth
Organismen
Pascal
Petter
Promise and the Monster
Pugh Rogefeldt
Rootvälta
Sahara Hotnights
Saigon [US]
Sex Pistols [UK]
Space Age Baby Jane
Stefan Sundström
Stiko Per Larsson
Stonecake
Sugarplum Fairy
Supersci
Suzanne Vega [US]
Takida
Teddybears STHLM
The ((International) Noise Conspiracy
The 69 Eyes [FIN]
The Haunted
The Hellacopters
The Hives

The Lance
The Pigeon Detectives [UK]
The Tallest Man On Earth
The Waterboys [UK]
The Wombats [UK]
Those Dancing Days
Thåström
Timo Räisänen
Vanity BLVD
Veronica Maggio
W.A.S.P [US]
Wolf
Woven Hand [US]

144765-120
BloggRegistret.se.

Noterat
Postat av: Miss Lyckad

Hello Christie Girl!

Jag blev helt snurrig av listan. Så jäkla många jag vill se Live.

Höörrrrö, klart du ska komma på release opening. Jag kommer inte att vara där, men jag ska ge en signad bok till min ashäftiga Redaktör. You will lööööv her=).
Ta me en kompis osså.

Å vad gällande
Antilla, klart du ska snacka med han. Det är inte så stort därinne så... =)

/ Miss Lyckad -En bok till dom som bryr sig! -


What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback